Krótko o zakładach poligraficznych i druku ogólnie.
Druga kwestia to zachęcenia klienta do zakupu właśnie tego produktu spośród innych, pozornie takich samych. Oraz trzecia to informacje prawne, o wartościach odżywczych czy składnie i nie bez powodu są one mniejsze, ponieważ nie one stanowią podstawę autoreklamy produktu.
Etykiety maja swoje określone typy i rodzaje, różniące się przeznaczeniem oraz sposobem zamieszczenia na produkcie,Druk cyfrowy charakteryzuje się następującymi cechami: Materiały przeznaczone do druku są dostarczane do urządzenia drukującego w postaci danych komputerowych. Komputerowy zapis cyfrowy pozwala na druk bezpośredni lub poprzez nośnik pośredni. W przypadku występowania nośnika pośredniego obraz znajdujący się na nim jest kasowany i zapisywany na nowo po każdym cyklu drukowania. Istnieje możliwość zmian dowolnych elementów graficznych lub tekstowych dla każdej kolejnej odbitki (personalizacja). W urządzeniu najczęściej brak formy drukowej (nie dotyczy risografii).
Warto jednak odpowiedzieć sobie an pytanie czym cechuje się naklejka i co w ogóle można za naklejkę uznać.
Cóż pierwszą i oczywistą sprawą jest to, że naklejka musi się do czegoś kleić, więc musi posiadać już nałożony klej.
Produkt, który nie ma kleju nałożonego w drukarni jest bardziej etykietą, ale to też zależy.Co do typów i rodzajów naklejek to już kwestia na osobny akapit..