Świadomość marki - miernik znajomości marki.
Kampanie reklamowe mogą odbywać się w jednym medium lub być multimedialne, czyli obejmować działania w wielu różnych mediach (np.
w internecie).
Kampanię przygotowują agencje reklamowe, a za dobór i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Podstawowym parametrem kampanii reklamowej jest jej zasięg całkowity oraz (zdaniem starej szkoły marketingowej) zasięg efektywny.potrzebny przypis Intensywność kampanii w poszczególnych mediach z osobna mierzy się ilością GRP, czyli sumą cząstkowych oglądalności (lub słuchalności, czytelnictwa itp.) poszczególnych emisji w poszczególnych mediach.
Intensywności GRP nie sumuje się pomiędzy mediami ze względu na różnice metodologiczne pomiarów pomiędzy mediami oraz z uwagi na różny charakter komunikatów.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kampania_reklamowaNic dziwnego, że coraz więcej osób interesuje się tym sposobem na skuteczny marketing.
Wynajem przyczep reklamowych jest bardzo popularny nie tylko ze względu na to, że jest to niedrogi, ale skuteczny sposób na pokazanie się światu.Samochody, które poruszają się po mieście z olbrzymimi banerami reklamowymi szybko zwracają uwagę klienta, ale także sprawiają, że hasła reklamowe zapadają w pamięć.