O reklamach mobile

cjalnych przyczepach reklamowych. Jest to bardzo dobrze sprawdzające się rozwiązanie marketingowe ? trzeba przyznać, że badania jednoznacznie wskazują na to, że jest to dobre rozwiązanie, jeśli chcemy, aby nasz produkt czy usługa

Dodane: 05-02-2017 05:43
O reklamach mobile

Sposoby na dotarcie do klienta

W ostatnich latach coraz bardziej popularne stały się tak zwane mobile, czyli reklamy, które przemieszczają się po mieście, gdyż są umieszczone na specjalnych przyczepach reklamowych. Jest to bardzo dobrze sprawdzające się rozwiązanie marketingowe ? trzeba przyznać, że badania jednoznacznie wskazują na to, że jest to dobre rozwiązanie, jeśli chcemy, aby nasz produkt czy usługa szybko zapadła w pamięć potencjalnym klientom.

Takie rozwiązanie doskonale sprawdza się także wtedy, gdy dopiero otwieramy własną działalność (na przykład gabinet kosmetyczny) i chcemy poinformować o tym szerszą społeczność. W takich sytuacjach to idealny sposób na szybkie dotarcie do klienta.


Biznes z marketingiem

Reklama i marketing to podstawa biznesu, to powiem Wam każdy przedsiębiorca. Bez dobrej reklamy nikt nie dowie się o usługach danej firmy prze co nie będzie ona miała klientów. Niestety reklama jest dość droga, nawet podstawowa kampania reklamowa potrafi przekroczyć budżet nie jednej małej i średniej firmy.

Duże reklamy na budynkach nigdy nie były tanie, a teraz są nawet jeszcze droższe. Dlatego jest jedna alternatywa: reklama mobilna, czyli krótko mówiąc reklama na przyczepie, która jeździ przez miasto. To dobry sposób na zwrócenie uwagi i bywa, że jest skuteczniejsza od reklamy stacjonarnej.


Co cechuje reklamę zewnętrzną

Każdy z nas wie czym jest reklama, przynajmniej mniej więcej. Zakładając, że chyba każdy widział billboard, ulotki i szyldy to mniej więcej ma pojęcie czym jest reklam out-door. Do tych reklam można zaliczyć na prawdę wiele rzeczy, które wystawia się na widok publiczny.

Jedną z takich reklam jest przyczepa reklamowa, która stoi na parkingu lub po prostu jeździ przyczepiona do samochodu. To też nie jest pewnie jakiś rzadki widok, ale w porównaniu do reklamy statycznej takie mobilne reklamy to dalej margines w reklamie zewnętrznej.