Naprawa do stanu używalności oczywiście może i jest nieopłacalna i lepiej byłoby ten pojazd zezłomować, ale nie o to chodzi.
Takie osoby nie patrzą na auto z punku widzenia przeciętnego zjadacza kierowcy- to są pasjonaci. Dla 'zwykłych' śmiertelników zostaje albo bardzo dobry mechanik, albo sprzedaż auta na skup i odzyskanie tyle pieniędzy ile się jeszcze da odzyskać. Zawsze może wystarczyć na dodatkowe paliwo do nowego samochodu.Silniki stosowane do napędu lokomotyw spalinowych są budowane w układach od R6 wzwyż.Lokomotywy używane w Polsce mają silniki typu R6, V8, V12, V16 oraz silnik dwurzędowy (zob.
ST43).
Silnik widlasty V8 ma gorsze wyrównoważenie niż silnik R6, gdyż dopiero od 6 wykorbień wzwyż wału korbowego tzw. siły pierwszego i drugiego rzędu są sprowadzone do zera. W konstrukcjach współczesnych stopniowo odchodzi się od silników z liczbą cylindrów większą niż 12.Jest to spowodowane dużymi kosztami produkcji i serwisu tych silników, natomiast wysokie parametry robocze (moc, moment obrotowy) udaje się uzyskać poprzez wydajne układy doładowania silnika. Cechy silnika widlastego Zalety Mniejsza długość silnika (krótszy wał korbowy) Bardziej zwarta konstrukcja Możliwość uzyskania dużych pojemności skokowych i dużych mocy Wady Bardziej złożona konstrukcja stopy korbowodu Przy stosowaniu korbowodu doczepnego różna pojemność skokowa pomiędzy cylindrami pierwszego i drugiego rzędu (różnice pomijalne) Przy pewnych kątach rozwidlenia skłonność do drgań silnika. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_widlasty
Co więcej, uzyskanie porady w związku z naszym problemem dotyczącym pojazdu jest możliwe niejednokrotnie zupełnie za darmo, co również bardzo często wpływa na to, że jest to jedna z chętniej wykorzystywanych przez potrzebujących pomocy w tej dziedzinie forma wsparcia..