Kilka słów o poligrafii

innych sektorach. Naklejki na szyby, samochody czy inne płaskie powierzchnie muszą spełniać pewne wymagania co do jakości kleju i samego druku. Naklejki zewnętrzne muszą być bardziej wytrzymałe ze względu na warunki atmosfery

Dodane: 04-01-2017 07:20
Kilka słów o poligrafii druk cyfrowy etykiet

Reklama z naklejkami

Naklejki reklamowe towarzyszą nam prawie tak długo jak sięga komercyjny druk dla firm i przedsiębiorstw. Naklejki możemy spotkać nie tylko w biznesie, ale też w innych sektorach. Naklejki na szyby, samochody czy inne płaskie powierzchnie muszą spełniać pewne wymagania co do jakości kleju i samego druku.

Naklejki zewnętrzne muszą być bardziej wytrzymałe ze względu na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV. Te wewnątrz nie muszą być na takie rzeczy odporne. Inną formą naklejki są etykiety, które spotykamy na każdym niemal produkcie, a ich metoda produkcji musi spełniać normy EU aby mogły być stosowane w przemyśle spożywczym.


O normalizacji tekstu z Wikipedii

Normalizacja tekstu - proces przetwarzania tekstu, nadający mu spójną formę, ułatwiającą dalszą interpretację. Często stosowana jako etap wstępny do późniejszego parsowania. Założeniem normalizacji jest zmiana formy przetwarzanego tekstu z formy pisanej na mówioną. W takim ujęciu zagadnienie to przypomina tłumaczenie automatyczne, gdzie tłumaczony jest tekst pisany na tekst mówiony.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Normalizacja_tekstu


Etykiety na opakowania spożywcze

Etykiety naklejane lub nanoszone na różne opakowania spełniają bardzo ważne funkcje. Informują one potencjalnych klientów o cenach produktów, nad kupnem których się zastanawiają oraz o ich najważniejszych cechach. Wśród takich etykiet można wyróżnić etykiety na różnego rodzaju butelki oraz etykiety na alkohol. Zadaniem takich etykiet jest zwrócenie uwagi klientów sklepu na konkretny napój dostępny w sprzedaży.

Poza tym etykiety są nanoszone na różne opakowania spożywcze, zdarza się, że klienci dokonują zakupu tych produktów, które posiadają bardziej rzucające się w oczy etykiety. W sklepach znajduje się także wiele innych etykiet, nanoszonych nie tylko na konkretne opakowania spożywcze, ale również umieszczanych w widocznych miejscach sklepu.