Przedsiębiorstwa typu umożliwiają prowadzenie sprzedaży telefonicznej i rozmów z klientami w oparciu o indywidualne skrypty do statystyki. To doskonała szansa dla średnich firm, poszukujących firm zewnętrznych wykonujących takie usługi.

O ankieterach w Wikipedii

badania cati
Wywiady kwestionariuszowe mogą być realizowane z użyciem kwestionariusza papierowego PAPI lub elektronicznego CAPI i CATI.
Same wywiady są najczęściej realizowane w: domach respondentów, w miejscach pracy, w miejscach gdzie przebywa dużo osób (in-hall) lub w konkretnych zbiorowościach (badania audytoryjne np.
uczniów szkoły). Zadaniem ankietera bywa też wyłącznie rekrutacja osób na badania - zarówno prowadzone w miejscach publicznych (in-hall) jak i na badania jakościowe np.

zogniskowane wywiady grupowe.

Ankieterzy zajmujący się wyłącznie rekrutacją są często określani mianem rekruterów. Innym zadaniem ankieterów jest przyjmowanie roli "Tajemniczych klientów" w badaniach typu Mystery shopping.
W tym kontekście powinno jednak mówić się o audytorach a nie ankieterach.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ankieter

Cytat z Wikipedii o badaniach marketingowych

Badania marketingowe ? usystematyzowany proces zbierania obiektywnych informacji i ich przetwarzania podejmowany celem zmniejszenia ryzyka podejmowanych decyzji marketingowych.
Pojęcie badań marketingowych jest szersze niż pojęcie badania rynku, a to ostatnie jest ogólniejsze od pojęcia analiza rynku. Umożliwiają one zmniejszenie ryzyka podjęcia błędnych decyzji, a także zdobycia informacji uzupełniających o szansach na sukces oraz umożliwiają uzyskanie informacji pozwalających zidentyfikować potrzeby i oczekiwania konsumenta, tak by oferta firmy mogła te potrzeby i życzenia zaspokoić. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Badania_marketingowe

Badania potencjału, rynku zbytu itd.

badania cati Istnieje wiele metod badania potencjału danego produktu czy usługi.

Jednak wszystkie polegają na zminimalizowaniu podejmowania złych decyzji w rozwoju firmy lub wprowadzaniu nowych produktów.

Można wyróżnić kilka głównych typów, czy też rodzajów, badań marketingowych. Badania produktu maja na celu zdeterminowanie, czy na dany produkt będzie popyt lub czy popyt na już istniejący będzie się zwiększał. Badania sprzedaży i rynku oceniają pojemność rynku oraz mają ustalić udział danej firmy na obecnym rynku zbytu.

Badania reklamowe dotyczą treści i skuteczności kampanii reklamowych, np.

reklam w sieci..

Widok do druku:

badania cati